IN MEMORIAM Predrag Bošnjak (22.7.1961.-25.3.2017.)

01.04.2017. U subotu 25. ožujka preminuo je Predrag Bošnjak jaskanska sportska legenda koji je ime svoga grada prenio širom Hrvatske i Europe

Predrag na najdražem mjestu u gradskoj knjižnici Jastrebarsko
Riječ predsjednika se slušala

Predraga sam upoznao u početnim školskim godinama, jer je godinu dana mlađi od mene, te smo se igrali i družili kod zgrada u našem Jastrebarskom, gdje je tada stanovao. Predrag je bio raznovrstan sportaš našega grada.

Drugi razred osnovne škole na „Centrali“ 1969/70., Sjede slijeva: Aleksandar Milošević, Emil Havkić, Leonara Mitrović, Zlata Štefić, Kristina Božičević, Ružica Jambrović, Dragica Vučinić, Jasminka Sedlar, Dubravka Raica, Mirjana Popin, Vesna Rodić, Zdravko Majtanić, Davor Nevajda U sredini: Zoran Gagović, Željka Jerbić, Lidija Dunić, Zvonka Lovreček, Darinka Muđer, Zdenka Golojuh, Željka Bajčetić, Davorka Peurača, razrednica Eva Mrakužić Gornji red: Nenad Janković, Vladimir Sirovica, Josip Raica, Saša Nikolovski, Predrag Bošnjak, Darko Jurković, Ivan Salopek, Stjepan Slemenšek, Predrag Đurić, Vladimir Pačić, Marijan Jambrović
Mladi stolnotenisači STK Jaska 1972. Prvi red slijeva: Aleksandar Milošević, -, Damir Salopek, Damir Borković, Davor Nevajda, Vladimir Pačić, Nikolić, Petar Barbić, djevojčica ispred njih: - Drugi red: Mišel Markov, Predrag Đurić, Branka Fabek, -, Slobodan Pavlović, Jasna Koledić, Slobodan Kostadinović, Zdravko Majtanić Treći red: Nenad Janković, Goran Ivasović, Dražen Županić, Predrag Bošnjak (vidi mu se malo glave), Nenad Krljan, Marin Vidas, Olivera Milošević Četvrti red: Ines Orsag, Jagoda Kazić, Renata Radić, Damir Županić, Gordana Bregar, Boris Crnilo, Miljenko Kelečić, Vlasta Kazić, Jasmina Muminović, Nebojša Muminović

Početkom sedamdesetih je počeo igrati stolni tenis pri STK Jaska u vrijeme kad je prof. Zvonimir Kirin započeo rad s mladim naraštajima.

Na Triglavu s Jaskancima, Slijeva: Dražen Lovreček, Bernard Wagner, Franjo Novosel, Predrag Bošnjak, Stanko Hrković

Sredinom sedamdesetih godina prošloga stoljeća zanima ga planinarenje da bi 23. rujna 1978. već bio s Jaskancima na Triglavu povodom organizacije 200. godišnjice prvog uspona na spomenutu planinu, a deset godina je bio i član Hrvatskog planinarskog društva Jastrebarsko. Jaskanski planinarski put istrčao je za sedam sati. Svake je godine po nekoliko puta bio na Velebitu kojeg je posebno volio.

Predrag prvi s desna

Godine 1979. počeo se baviti biciklizmom u Biciklističkom klubu Dinamo iz Zagreba uspješno nastupajući na utrkama po cesti, brdu i pisti. Kao perspektivan mladi biciklist nastupao je za juniorsku reprezentaciju Hrvatske i bivše države na Europskim prvenstvima. Tro godine kasnije na utrci u Zenici biciklistička karijera mu je prekinuta jer se automobil sa sporedne ceste zaletio na grupu biciklista u kojoj je bio i Predrag, te ga ozlijedio.

Uživanje u trčanju

Nabrojit ću samo neke Predragove važnije atletske akcije: pokrenuo je školu trčanja u našem gradu, zimsku ligu, bio je jedan od organizatora planinskog trčanja u Hrvatskoj nakon čega je nastao i Hrvatski planinski kup, godine 2003. jedan je od vođa hrvatske planinske reprezentacije na njezinom prvom svjetskom prvenstvu koje je održano na Aljaski. Pokretač je hrvatskog ultraškog trčanja i još mnogo toga.

Predrag hrabri svojeg tajnika kluba Krešimira Karasa

Izuzetno je bio poznat i popularan među svim trkačima širom Lijepe Naše, stoga predlažem da u narednim vremenima najvažnije atletsko natjecanje u našem gradu nosi ime „Memorijal Predraga Bošnjaka“.

Članovi Jastrebove škole trčanja, slijeva Mladen Budinšćak, Predrag Bošnjak, Krešimir Karas

Od brojnih osobnih sportskih priznanja koja je primio, svakako treba spomenuti ono koje je kao zasluženi sportski djelatnik Zagrebačke županije primio za doprinos u 2008. godini, a izrazito je bio ponosan na nagradu tri godine kasnije koju je dobio klub kao jedna od najboljih sportskih udruga Zagrebačke županije.

Uvijek spremni za sve vrste utrka, slijeva: Predrag Bošnjak, Vladimir Haramija, Krešimir Karas

Nezaboravne su bile i njegove pisane priče nakon povratka s brojnih atletskih utrka i to naročito iz inozemstva u kojima je čitatelja upoznao s poviješću, znamenitostima i istaknutim pojedincima iz grada ili mjesta gdje je utrka održana.

Predsjednik Predrag objašnjava tajniku Krešimiru
Prilikom humanitarne utrke u perivoju Erdödy na manifestaciji „Ljeto u Jaski 2013“., slijeva: Branko Ogorevc, Josip Cuković, Krešimir Karas, Predrag Bošnjak

Dobro nam je znano da je Predrag bio ljubitelj knjige i putovanja, a manje je znano da je bio član sportske sekcije DVD-a Jastrebarsko. Osobno smo često i poslovno surađivali i barem jednom tjedno sam bio u knjižnici, a ponekad i više. Imali smo samo tri teme o kojima smo svaki puta razgovarali, a to su bile sljedeće: sport, knjige te povijesni događaji i osobe našega grada. Mnogo sam podataka upravo kod Predraga dobio u svim onim povijesnim zapisima o našem gradu.

Predrag je većinom prilikom utrka bio nasmijan

I na kraju bi citirao tekst koji je o Predragu napisala našu Jaskanka Nikolina Balaško Nakić koja živi u Šibeniku.
„Dugo već godina ne živim u Jaski, no za ovim čovjekom sam baš zaplakala. I tužna sam.
Postoje ljudi…i Ljudi. Ovi drugi budu dio naših života, onako svojim prisustvom ga oplemenjuju i uvijek budemo nekako toga nejasno svjesni, no u trenu kad iz naših života odu...postanemo bolno svjesni. Kolike mi je divne knjige preporučio, onako kao jedan gutač knjiga drugome, koliko je bio iskreno radostan kad sam upisala studij komparativne koji je i sam završio, s kolikim mi je svojim prekrasnim sačuvanim skriptama pomagao...jedna je petica iz realizma bila u najmanju ruku njegova koliko i moja.

Trčao je u svim uvjetima

Jedno ljudsko obično hvala nekako mi je siromašna riječ za ono što osjećam. I počivao u miru također, jer kako ne bi bio mir kad ga je oko sebe baš uvijek širio.
Znaš što očekujem? Da dođem jednog dana tamo za nebeski pult neke nebeske knjižnice koja krije svu mudrost svijeta i šire i da me dočeka onaj široki osmijeh i pitanje: pa gdje si dosad? Baš imam nešto za tebe!
Dotle, i samo dotle, do viđenja prijatelju.“
Zdenko Vuković Cena

TAGOVI | AK Jastreb 99 | Predrag Bošnjak

Marketing

Vezane vijesti

Kolumne

Galerije

Video vijesti

Valid XHTML 1.1! Valid CSS!