Edukativna radionica u organizaciji Turističke zajednice

31.10.2017. U organizaciji Turističke zajednice grada Jastrebarskog danas je u Princess Centru održana besplatna edukativna radionica na temu "Kako gost razmišlja i kako mu pružiti vrhunsku uslugu"

U sklopu radionice predstavljeni su i analizirani rezultati istraživanja metodom tajnog kupca, a radionicu je moderirala gospođa Sanja Gomuzak, članica Uprave tvrtke Heraklea d.o.o. koja je i provela istraživanja na našem području 2013. i 2016. godine.
Prvo istraživanje obuhvatilo je 20 vinskih objekata koji su sudjelovali u projektu Vinska putovnica, dok se drugo istraživanje provelo u ugostiteljskim objektima- restoranima.
Radionica je bila namijenjena vlasnicima i zaposlenicima objekata koji su obuhvaćeni navedenim istraživanjem, a cilj radionice je bio ukazati na načine unaprjeđenja pružanja usluga u turizmu te važnosti dobre komunikacije prije, za vrijeme i nakon boravka gostiju.

U 2013.g. metodom tajnog kupca analiziran je kontakt e-mailom, telefonom i sam posjet kod vinara. Rezultati su pokazali da je potrebno poraditi na povratnom odgovoru gostima (e-mail, telefon), dok su rezultati prilikom samog posjeta  pokazali da su vlasnici objekata izuzetno gostoljubivi i spremni ponuditi više od traženog. Također, bitno je naglasiti da je pozdravni i završni pozdrav ocijenjen sa 100% što je rijetkost.

Analizom u 2016.g. u ugostiteljskim objektima rezultati su pokazali da je početni i završni pozdrav jako dobar, ali da bi trebalo skrenuti pažnju kod posluživanja jela (brzina zaprimanja narudžbe, nuđenje dodatnih stvari…) koja mogu utjecati na dodatnu zaradu u ugostiteljskom objektu.
S obzirom da je Plešivička vinska cesta jedan od najvažnijih turističkih proizvoda u Jastrebarskom te da ju posjećuje sve veći broj gostiju, važno je da ljudi koji su zaposleni u objektima koji pružaju usluge u turizmu dobiju informacije koje im mogu pomoći da posao u budućnosti obavljaju kvalitetnije.

Svim sudionicima radionice prezentirani su primjeri dobre prakse te mogućnosti za napredak i poboljšanje trenutačne usluge. Nakon radionice organiziran je obilazak Hotela Princess.
Radionicu je sufinancirala Hrvatska turistička zajednica.
Martina Lukić

TAGOVI | TZG Jastrebarsko

Marketing

Kolumne

Galerije

Video vijesti

Valid XHTML 1.1! Valid CSS!