Kako komunicirati s neugodnim i zahtjevnim ljudima

27.11.2015. U organizaciji Hrama iz Jastrebarskog protekle srijede održana je u Princess centru edukativna radionica na temu "Kako komunicirati s neugodnim i zahtjevnim ljudima"


Radionicu na temu "Kako komunicirati s neugodnim i zahtjevnim ljudima", u organizaciji Hrama iz Jastrebarskom, pratilo je u srijedu, 25. studenoga, 60-ak jaskanskih poduzetnika i obrtnika, predstavnika jaskanskih odgojno – obrazovnih ustanova, gradskih institucija i crkve, turistički djelatnici, vinari, volonteri i aktivisti Crvenog križa te mnogi drugi zainteresirani za ovu tematiku.

Predavačica dr. sc. Elvira Mlivić Budeš, direktorica poslovnog učilišta Filaks, konzultantica i motivacijska trenerica, podučila je sudionike radionice kroz vrlo slikovito, ilustrativno i duhovito predavanje,  kako voditi komunikaciju s agresivnim osobama i manipulatorima, kako izbjeći problem ili riješiti problem u komunikaciji, kako se što bolje snaći u teškim situacijama, uspješnije upravljati sobom i ostvariti svoje komunikacijske ciljeve.

-Mi ne možemo promijeniti ponašanje drugih ljudi ali možemo prvenstveno voditi brigu o sebi. Moramo preuzeti odgovornost za svoje postupke, svoje ponašanje i svoje emocije. To većina ljudi ne može, pa se upušta u komunikaciju koja je nespretna, neugodna a nekad i na granici konflikta, odnosno čak i većeg sukoba. Moramo razmišljati o tome kakav dojam mi ostavljamo u komunikaciji i moramo biti odgovorni za svoje ponašanje. Tim više jer mi često mislimo da su drugi ljudi problem, a oni vide problem u nama. Drugim riječima, nama su neki ljudi "teški" ali isto tako moramo znati i da smo mi ponekad zahtjevni i komplicirani. Zaključno, uvijek treba poći od sebe i tek tada analizirati tuđe komunikacijske stilove" – naglasila je dr. sc. Budeš Mlivić na svom predavanju u Princess centru.

Zbog velikog interesa, ovakva edukativna radionica će se u Jastrebarskom ponoviti i u siječnju naredne godine, kao i mnoge druge koje će Jaskancima pomoći da usvoje nove komunikacijske i poslovne vještine, da si postavite nove ciljeve, otkriju nove mogućnosti te iskoriste, usavrše i povećaju vlastite potencijale i kompetencije.
Lj.M.

TAGOVI | HRAM

Marketing

Vezane vijesti

Kolumne

Galerije

Video vijesti

Valid XHTML 1.1! Valid CSS!